Srijeda, 28 Lipanj, 2017
Zašto oglašavati u programu Radio Baranje?
Brojka od blizu 50 000 tisuća stalnih slušatelja sam po sebi, dovoljan je razlog!
Ipak, u nastavku evo još nekih...
Od dvadesetak radijskih postaja koje emitiraju svoj program u Osječko-baranjskoj županiji, Radio Baranja se nalazi u drušvu pet, šest najslušanijih.
Najviše naših slušatelja ( 80,2% ) u dobi je između 35 i 60 godina starosti, zatim u dobi od 20 do 34 (12,6) i u dobi do 19 godina (7,2%).
Mlađi slušatelji, u manjem su postotku zastupljeni iz razloga što imaju više vremena, te su angažirani, odnosno sami traže određenu vrstu glazbu, a informacije traže na točno određenim mjestima i među interesnim skupinama.
Kad se stvari s "vremenom" promjene, sigurni smo da su i to naši budući slušatelji !
Stariji slušatelji su taj scenarij već prošli, zaposleni su i zatrpani obavezama i žele da taj "posao" odabira glazbe i pronalaženja informacija za njih obavi netko drugi.
Radio je prema istraživanjima u posljednjih 20 godina izgubio samo 10% od ukopnog broja konzumenata medija, što pokazuje da je velika većina ostala vjerna radiju...
Razlog je jednostavan, radio ne zahtjeva stopostotnu pažnju odnosno zaokupljenost kao kad gledate TV ili surfate intrenetom.
Uz radio uvijek možete obavljati druge poslove dok ste na poslu, dok vozite automobil i tako dalje....
I na kraju, a prema tvrdnjama sociologa, marketinških i istraživačkih agencija, radio je muđu ostalim medijima proglašen najpoštenijim !

Uz sve navedeno, Radio je kao medij vrlo efikasan i brz način prijenosa informacije, bez obzira na pojavu interneta i konkurenciju drugih medija i sigurni smo da radio ima svjetlu budućnost još jako, jako dugo !


Marketing Radio Baranje

Radio Baranja Uživo

Baner

Zašto Oglašavati ?

Zašto oglašavati u programu Radio Baranje?
Brojka od blizu 50 000 tisuća stalnih slušatelja sam po sebi, dovoljan je razlog!
Ipak, u nastavku evo još nekih...
Od dvadesetak radijskih postaja koje emitiraju svoj program u Osječko-baranjskoj županiji, Radio Baranja se nalazi u drušvu pet, šest najslušanijih.
Najviše naših slušatelja ( 80,2% ) u dobi je između 35 i 60 godina starosti, zatim u dobi od 20 do 34 (12,6) i u dobi do 19 godina (7,2%).
Mlađi slušatelji, u manjem su postotku zastupljeni iz razloga što imaju više vremena, te su angažirani, odnosno sami traže određenu vrstu glazbu, a informacije traže na točno određenim mjestima i među interesnim skupinama.
Kad se stvari s "vremenom" promjene, sigurni smo da su i to naši budući slušatelji !
Stariji slušatelji su taj scenarij već prošli, zaposleni su i zatrpani obavezama i žele da taj "posao" odabira glazbe i pronalaženja informacija za njih obavi netko drugi.
Radio je prema istraživanjima u posljednjih 20 godina izgubio samo 10% od ukopnog broja konzumenata medija, što pokazuje da je velika većina ostala vjerna radiju...
Razlog je jednostavan, radio ne zahtjeva stopostotnu pažnju odnosno zaokupljenost kao kad gledate TV ili surfate intrenetom.
Uz radio uvijek možete obavljati druge poslove dok ste na poslu, dok vozite automobil i tako dalje....
I na kraju, a prema tvrdnjama sociologa, marketinških i istraživačkih agencija, radio je muđu ostalim medijima proglašen najpoštenijim !

Uz sve navedeno, Radio je kao medij vrlo efikasan i brz način prijenosa informacije, bez obzira na pojavu interneta i konkurenciju drugih medija i sigurni smo da radio ima svjetlu budućnost još jako, jako dugo !


Marketing Radio Baranje

Radio Baranja d.o.o za radijsku djelatnost Trg Slobode 32/3  HR 31300 Beli Manastir MB: 01111094 OIB:49062762331 Trgovački Sud u Osijeku MBS:030000354  Temeljni kapital 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti * Poslovni račun PBZ: 2340009-1100121402   IBAN: HR4123400091100121402 * Uprava društva: Zlata Maršić