Županijska uprava za ceste planira u ovoj godini nastaviti ulaganja na cestama u Baranji, ali u smanjenom obimu jer su sredstva ograničena. Osim toga Baranja je bila u prednosti prošlih godina u odnosu na ostale dijelove županije. Potvrdio je to u jučerašnjoj emisiji Brifing ravnatelj Županijske Uprave Tihomir Glavaš.
U Baranji nam je za ovu godine ostala samo Općina Draž, istaknuo je Glavaš.
{mp3}tihoglavas{/mp3}
Unatoč drastičnom smanjenju građevinskih, pa tako i cestovnih radova, cijene sirovina su nekoliko puta porasle kako bitumena, tako i kamena, preduvjeta cestogradnje. U prošlim godinama, pa tako i u 2014. godini Baranja je imala prioritet nad ostalim dijelovima županije, pa je napravljeno par kapitalnih investicija.
Završeni su i isplaćeni radovi rekonstrukciju cestu kroz Šumarinu od 580 metara, završili smo cestu u Kneževim Vinogradima prema Kamencu i Kružni tok u Bilju, podsjetio je Glavaš.
{mp3}glavasbolje{/mp3}
Iako nije u ingerenciji ŽUC-a Glavaš je iznio svoja saznanja i o Koridoru autoceste kroz Baranju. Još uvijek su igri opcije gradnje autoceste u punom profilu ili promijenjena verzija ceste u običnom profilu državne ceste. Bitno je da radovi ne kasne na mostu preko Drave koji bi trebao biti završen do kraja ove godine. Hrvatska strana planira završetak dionice od Osijeka do mađarske granice uskladiti sa završetkom radova na mađarskoj dionici autoceste Pečuh – hrvatska granica.
Autocesta A5 ukupne duljine 88,6 kilometara podijeljena je na pet dionica: granica Mađarske – Beli Manastir (5 km), Beli Manastir – Osijek (24,6 km), Osijek – Đakovo (32,5 km), Đakovo – Sredanci (23 km) te Sredanci – granica BiH (3,5 km). U prometu su zasad druga i treća dionica (Đakovo – Sredanci i Osijek – Đakovo), ukupne duljine 55,5 kilometara.