Hrvatska turistička zajednica pokreće veliku pozivnu i promotivnu kampanju „Trust me I’ve been there“ na 12 emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Kampanja će biti aktivna do kraja srpnja, a provodi se kroz aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube, zatim putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te kroz vanjsko oglašavanje na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu. Cilj kampanje je pozivanje gostiju da svoj odmor provedu u Hrvatskoj, kao i daljnje pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.
Related Articles
Baranjski turizam u Brifingu
Tema emisije Brifing bila je baranjski turizam u postpandemijskim uvjetima. Direktor TZ Baranje Matej Perkušić naveo je kako su rezultati ….
Županija o požarima i turizmu
Pripremne aktivnosti pred požarnu i turističku sezonu u 2020. godini bile su teme koordinativno-savjetodavnog sastanka koji su organizirali Područni ured ….
18. SALORI – sajam lova, ribolova i turizma u Osijeku
SALORI – sajam lova, ribolova i turizma posjetite na sajamskom prostoru “Gospodarski centar Osječko-baranjske županije”, Gospodarska zona 10, Osijek. Sajam ….