Općina Čeminac – Sufinanciranje školskih potrepština,vrtića i dodjele stipendija

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 8. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. kolovoza 2024. godine, objavljuje

JAVNI POZIV

za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola

s područja Općine Čeminac

za školsku 2024/2025 godinu

1. Za školsku 2024/2025 godinu po ovom pozivu sufinancirati će se trošak nabave opreme za redovite učenike osnovnih škola s područja Općine Čeminac.

Visina sufinanciranja iznosi 80,00 eura/602,76 kuna jednokratno.

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

  • da pohađaju osnovnu školu
  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu
  • da imaju prebivalište na području Općine
  • da nema dugovanja prema Općini Čeminac na čijoj adresi ima prijavljeno prebivalište

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovah škola uredit će se odlukom/ugovorom.

4. Uz zamolbu za dodjelu sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola prilaže se sljedeće:

  • zahtjev
  • preslika osobnih iskaznica roditelja
  • svjedodžba o završenom razredu u školskoj 2023/2024. godini
  • potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa roditelja
  • roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

6. Nezadovoljni kandidat/roditelj može u roku od 8 dana od dana podnijeti prigovor općinskom načelniku ukoliko nije ostvario sufinanciranje, a načelnik je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

7. Korisnik sufinanciranja troškova nabave opreme učenika osnovnih škola gubi pravo na sufinanciranje u sljedećim slučajevima:

7.1. ako se utvrdi da je pravo ostvario na temelju neistinitih podataka

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida odluke/ugovora o sufinanciranju troškova nabave opreme učenika osnovnih škola u slučajevima iz točke 7.1., ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat isplaćenih sredstava u slučaju iz točke 7.1. ovog natječaja.

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

10. Dodatne obavijesti zainteresirani roditelji učenika mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: procelnik@ceminac.hr

________________________________________________________________________________________________________

JAVNI POZIV

za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u

Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac

1. Općina Čeminac u cijelosti financira iznos pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću za period od 01. rujna 2024. godine do 31. prosinca 2024. godine .

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac ostvaruje se pod uvjetom da oba roditelja – korisnika usluge i dijete ili jedan samohrani roditelj – korisnik usluge i dijete imaju prebivalište na području Općine Čeminac tri mjeseca prije trenutka podnošenja zahtjeva za upis u Dječji vrtić te za čitavo vrijeme trajanja pedagoške godine, te da roditelji nemaju duga prema Općini Čeminac.

3. Međusobna prava i obveze između Dječjeg vrtića i roditelja – korisnika usluga urediti će se posebnim ugovorom.

4. Uz zamolbu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac prileže se sljedeće:

  1. zahtjev
  2. preslika osobnih iskaznica roditelja
  3. potvrde o prebivalištu roditelja i djeteta
  4. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

8. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ukoliko prestane biti korisnik usluga dječjeg vrtića

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

10. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: procelnik@ceminac.hr .

____________________________________________________________________________________________________________

JAVNI POZIV

za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac

za školsku 2024/2025 godinu

1. Za školsku 2024/2025 godinu po ovom pozivu dodijelit će se stipendije redovitim učenicima s područja Općine Čeminac.

Visina mjesečne stipendije iznosi 50,00 eura/376,73 kuna mjesečno, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

  • da su državljani Republike Hrvatske
  • da pohađaju srednju školu u Republici Hrvatskoj
  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu
  • da nisu korisnici neke druge stipendije
  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac najmanje 1 godinu
  • da su ostvarili prosjek u prijašnjim razredima srednje škole ne manji od 3,5

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika stipendije uredit će se ugovorom o stipendiranju.

4. Uz zamolbu za dodjelu učeničke stipendije prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev
  2. preslika osobnih iskaznica studenta i roditelja
  3. potvrda o redovnom upisu u srednju školu
  4. preslike svjedodžbi prethodno završenih razreda srednjoškolskog obrazovanja
  5. rodni list
  6. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa
  7. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

8. Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ako prekine školovanje, odnosno ne završi školsku godinu zbog isključenja

8.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u slučajevima iz točke 8.1., 8.2. i 8.3. ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučajevima iz točke 8.1. i 8.2. ovog natječaja.

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

10. Dodatne obavijesti zainteresirani učenici mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: procelnik@ceminac.hr .

____________________________________________________________________________________________________________

JAVNI POZIV

za dodjelu studentskih stipendija na području Općine Čeminac

za akademsku 2024/2025 godinu

1. Pravo na studentsku stipendiju mogu ostvariti studenti pod slijedećim uvjetima:

  • da su državljani Republike Hrvatske
  • da su upisani na visoko učilište ili u veleučilište u Republici Hrvatskoj
  • da su upisani na visoko učilište ili veleučilište u stranoj državi
  • da nisu korisnici neke druge stipendije
  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac
  • da su redoviti studenti

Zahtjevi koji ne ispunjavaju propisane uvjete neće se uzeti u razmatranje.

2. Visina mjesečne stipendije iznosi 100,00 eura/753,45 kuna neto, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

3. Potrebna dokumentacija koja se prilaže uz zahtjev:

  • zahtjev
  • preslika osobnih iskaznica studenta i roditelja
  • potvrda o redovnom upisu na višu ili visoku školu u tuzemstvu ili inozemstvu s naznakom smjera ili studijske grupe
  • rodni list
  • potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa
  • roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

4. Zaprimanje zahtjeva: zahtjevi za dodjelu stipendije zaprimaju se u Općini Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

5. Rok za prijavu na javni poziv: 15 dana od dana objave javnog poziva.

6. Odluka o dodjeli stipendija: Odluku o dodjeli studentske stipendije donosi općinski načelnik, te će sa studentima sklopiti ugovor o stipendiranju u kojem će se regulirati sva međusobna prava i obveze.

7. Gubitak prava na stipendiju i raskid ugovora: Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

7.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

7.2. ako prekine studij, odnosno ne položi sve propisane ispite u redovnom roku

predviđenom propisima nadležnog sveučilišta

7.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u svim slučajevima iz točke 7.1. do 7.3. ovog javnog poziva.

Općina Čeminac pridržava pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučaju iz točke 7.1. ovog javnog poziva.

8. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

9. Dodatne obavijesti zainteresirani studenti mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: procelnik@ceminac.hr .

izvor: http://www.ceminac.hr/