ABC svježi krem sir jedan je od najsnažnijih regionalnih brendova koji je dostupan na tržištima cijele Adria regije.
S četrdeset godina tradicije proizvodnje ABC sir je i jedan od najdugovječnijih brendova na tržištu uz koji su odrasle generacije potrošača. U posljednjih pet godina proizvodnja je pri vrhu maksimalnih kapaciteta, a više od polovice ukupne proizvodnje se plasira u izvoz. ABC sir se danas može naći na 20 tržišta na 3 kontinenta, a rast prodaje nije usporila ni globalna pandemija.
Čak suprotno, tijekom pandemije došlo je do povećane potražnje na domaćem tržištu, a vrhunac potražnje bila je ovogodišnja uspješna turistička sezona na početku koje je zabilježen rast prodaje od 15%. S ciljem maksimalizacije ostvarenja na izvoznim tržištima regije pokrenuto je nekoliko projekata koji su uspješno završeni u ovoj godini, a među njima su i ugovori s novim distributerima.
Poslovni rezultati ABC sira još su značajniji ukoliko se promatraju kroz okvire nove Zajedničke poljoprivredne politike koju je Europski parlament usvojio krajem prošlog mjeseca i koja u prvi plan stavlja konkurentnu poljoprivredu koja proizvodi kvalitetnu hranu za stanovništvo i osigurava dobar život stanovnicima ruralnih područja. ABC sir je pravi domaći proizvod jer se proizvodi isključivo od mlijeka s farmi Belja i ima sljedivost Od polja do stola. Uz to je i jedan od rijetkih domaćih mliječnih proizvoda koji se uspješno izvozi diljem svijeta.
Tomislav Radišić, direktor Tvornica mliječnih proizvoda Belje u Osijeku i Belom Manastiru, ističe „u proizvodnji hrane imate dvije opcije ili ćete sami osigurati sirovine za proizvodnju i pratiti cijeli proizvodni ciklus ili ćete biti prerađivač koji samo finalizira ono što može dobiti na tržištu. Belje je prije četrdeset i jedne godine započelo proizvodnju ABC sira od mlijeka s vlastitih farmi i tome smo ostali vjerni do danas. Našu stratešku opredijeljenost prema domaćem mljekarstvu najbolje potvrđuje preuzimanje Tvornice mliječnih proizvoda Osijek, ali i kontinuirana ulaganja u primarnu proizvodnju mlijeka. Kao što je Europska unija svjetski poznata po svojoj hrani i kulinarskim tradicijama tako i Hrvatska ima svoje prehrambene adute koji su autentični, a univerzalno prihvatljivi, kao ABC svježi krem sir. Hrvatska je veliki uvoznik hrane, posebno one s dodanom vrijednosti, a naš primjer pokazuje da nakon zadovoljavanja domaćih potreba možemo dio visokokvalitetnih proizvoda izvoziti kao što to rade sve uspješne poljoprivredne države EU-a.“