Hrvatska turistička zajednica pokreće veliku pozivnu i promotivnu kampanju „Trust me I’ve been there“ na 12 emitivnih tržišta i to u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Kampanja će biti aktivna do kraja srpnja, a provodi se kroz aktivnosti na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube, zatim putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te kroz vanjsko oglašavanje na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu. Cilj kampanje je pozivanje gostiju da svoj odmor provedu u Hrvatskoj, kao i daljnje pozicioniranje naše zemlje kao atraktivne, sigurne i dobro pripremljene destinacije.
Related Articles
Osječko-baranjska županija kao hedonistička destinacija bilježi rekordne turističke rezultate
Osječko-baranjska županija u turističkom smislu iz godine u godinu postavlja nove rekorde, 2023. godina ponovo je najuspješnija turistička godina, a ….
OBŽ u 2022. godini bilježi čak 40% više turista
Da se turizam i turistička ponuda na istoku Hrvatske i dalje razvijaju govore podaci za prošlu, 2022. godinu. Osječko-baranjska županija ….
Francuska o Slavoniji i Baranji
Jedan od najutjecajnijih francuskih medija, magazin Le Figaro objavio je u svom tjednom izdanju veliku reportažu o Slavoniji na 10 ….