Lidlov natječaj za domaće dobavljače

13.07.2017., Islam Grcki - OPG Kovacevic. Photo: Dino Stanin/PIXSELL

LIDL je pokrenuo natječaj za domaće dobavljače ‘Hrvatskih ruku djelo’, a OPG-ovi i drugi poljoprivredni proizvođači mogu se prijaviti do 30.6.

Lidlov uspješni brend hrvatskih proizvoda Okusi zavičaja slavi 10 godina. Tim povodom, Lidl Hrvatska raspisuje natječaj usmjeren OPG-ovima i drugim poljoprivrednim proizvođačima. Natječaj naziva „Hrvatskih ruku djelo“ traje do 30.6., a prijaviti se mogu svi oblici poljoprivrednih proizvođača prehrambenih i neprehrambenih proizvoda.

Tijekom desetljeća postojanja, Okusi zavičaja razvili su se u jedan od najprepoznatljivijih Lidlovih brendova. Trenutno je pod brendom Okusi zavičaja kupcima dostupno 100-tinjak proizvoda, uz još 30-ak u povremenoj ponudi, a ti brojevi kontinuirano rastu. Lidlova želja i cilj je projektom„Hrvatskih ruku djelo“podržati obiteljska gospodarstva i druge male dobavljače iz cijele zemlje, pružajući im priliku da postanu Lidlovi partneri i na taj način plasiraju svoje proizvode diljem Hrvatske.Lidlov natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ obuhvaća sve kategorije proizvoda – prehrambene proizvode (voće, povrće, sokovi, vina, mliječni i suhomesnati proizvodi te drugo) i neprehrambene proizvode(sapuni, kozmetika, sredstva za čišćenje i drugo).

U Lidlu smo jako ponosni na Okuse zavičaja koji ove godine slave 10. godišnjicu. Još od dolaska na hrvatsko tržište, Lidl pruža snažnu podršku hrvatskom gospodarstvu, pa tako danas surađuje s više od 400 domaćih dobavljača, a njihov popis se svake godine povećava. Natječaj Hrvatskih ruku djelo samo je nastavak poticanja domaće proizvodnje, a uz to, Lidlov cilj u Hrvatskoj i globalno je podizanje svijesti o važnosti uravnotežene prehrane te konzumiranju sezonskih, lokalno uzgojenih namirnica“ – poručila je ovom prilikom voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković.

Podsjetimo, brend Okusi zavičaja pokrenut je 2013. godine, a okuplja proizvode hrvatskog porijekla koji dolaze od domaćih dobavljača iz svih krajeva naše zemlje. Linija je prvotno uključivala 60-ak proizvoda: suhomesnate, riblje i mliječne, tjesteninu, voće i povrće, a kod Lidlovih kupaca je doživjela veliki uspjeh te se nastavila nadopunjavati novim proizvodima.

Lidl Hrvatska poziva OPG-ove, proizvođačke organizacije i druge organizacijske oblike poljoprivrednika da se prijave na natječaj „Hrvatskih ruku djelo“ od 5.5. do 30.6. Na poveznici https://okusizavicaja.hr/ možete pronaći informacije o natječaju, pravilnik te pristupni obrazac. Proizvođači na natječaj mogu prijaviti više vrsta svojih proizvoda, a nužno je da se radi o proizvodu hrvatskog podrijetla i vlastite proizvodnje.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.