Mobilna igrica „Mystical Baranja“

Mobilna igrica Mystical Baranja nastala je u sklopu projekta e-V.R.I.S.A.K. Baranje koji je trajao od veljače 2021. do veljače 2022. godine, a riječ je o projektu koji je financiran iz bespovratnih sredstava Europskog socijalnog fonda, temeljem Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava broj: UP.02.1.1.14.0016 u sklopu Poziva „Umjetnost i kultura online“ broj UP.02.1.1.14. u okviru Operativnog programa „Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.“

Projektni sudionici (tridesetoro djece i mladih) su zajedno s IT stručnjakom, Antom Vekićem kreirali čarobni svijet Mistične Baranje za istoimenu mobilnu igricu. Nakon godinu dana održano je gotovo šezdeset radionica, grupnih i individualnih tijekom koji su mladi sudionici projekta naučili proces kreiranja mobilne igrice. Polaznice i polaznici upoznali su se s mogućnostima i radom u Unity-u (više-platformski softver za razvoj igara koji razvija kompanija Unity Technologies), uspješno su savladali tehničke karakteristike i kontroliranje funkcija programa te su usvojili praktičan rad što je obuhvatilo i obavljanje kompleksnijih radnji unutar samog Unity – a. Tijekom godinu dana vježbi i praktičnog rada, osim kreiranja mobilne igrice, sudionici su uspjeli izraditi i vlastite 2D igrice koje su potom prenijeli na svoje mobilne uređaje. Vještine koje su polaznici savladali su Unity i osnove programiranja u C# jeziku, stvaranje i upravljanje s AI neprijateljima, praćenje bodovanja i ostalih ključnih elemenata igre, level dizajn – upravljanje pravilima i mehanikama, izrada 2D te priprema mobilne igrice za različite platforme.

Udruga za ruralni turizam Đola zahvaljuje se svim mladim sudionicima na sudjelovanju u kreaciji „Mistične Baranje“ u nadi da će obogaćeni novim znanjem i vještinama nastaviti kreirati i stvarati svoje sanjane svjetove.

Igrica se može besplatno preuzeti u trgovini aplikacija za android uređaje.

RADNJA IGRICE:

Kroz deset nivoa, mali arheolog Đuka putuje po Baranji u potrazi za skrivenim blagom. U svakom nivou susreće likove iz kulturne i povijesne baštine Baranje te likove iz baranjskih priča, mitova, bajki i legendi. Đuka putem susreće razne „nemani“ zmajeve i komarce, Čingi – lingi bandu, vještice i druge, a osim novčića skuplja baranjske ljute papričice i grožđe koje mu daje snagu za nastavak puta. Uz vodstvo Sulejmana Veličanstvenog, a u strahu od Crvene Marte vladarice zmajevačkih vinograda Đuka uz vještinu spretnog igrača pronalazi blago i otvara i posljednji dio karte Baranje.

Udruga Đola u planu ima nastavak razvoja igrice „Mystical Baranja“.