Hrvatske turističke zajednice, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca i Udruge poslodavaca u hotelijerstvu s ciljem osiguranja bolje vidljivosti zanimanja u turizmu i mogućnosti zapošljavanja koje pruža turistički sektor.
Povod njihova dolaska bile su manifestacije Doručak s hrvatskih farmi, Nacionalna poljoprivredna konferencija Slavonika i Dani poslova u turizmu.
Ministar Tomislav Tolušić otvorio je u studentskom restoranu Campus u Osijeku manifestaciju u organizaciji Hrvatske poljoprivredne agencije Doručak s hrvatskih farmi na kojoj su predstavljeni sustavi dobrovoljnog označavanja domaćih proizvoda. Na Doručku s hrvatskih farmi posluženi su tradicionalni domaći poljoprivredni proizvodi, mlijeko i mliječni proizvodi, meso, jaja, med i kruh s oznakama Mlijeko hrvatskih farmi, Meso hrvatskih farmi, Med iz Lijepe naše, Jaja hrvatskih farmi i Kruh hrvatskih polja, te proizvodi specifični za Osječko-baranjsku županiju. Upravo je naša Županija najveći proizvođač jaja, mesa i mlijeka, tu ubrajam i med, kao i brojne druge prehrambene proizvode s područja Slavonije i Baranje za koje sam siguran da kvalitetom prednjače u odnosu na uvozne strane proizvode koji se smrznuti mogu u Hrvatskoj prodavati i nakon 30 godina. U tu svrhu Županija je kreirala sustav javnih potpora kojima prvenstveno podupire autohtone proizvode za koje smo sigurni da imaju visoku kvalitetu, al toga mora postati svjesna hrvatska javnosti i potrošači, stoga pozdravljam promociju domaćih proizvođača i njihove ponude, rekao je župan dr. sc. Vladimir Šišljagić prilikom otvorenje ove manifestacije. Znanstveni nastavak ove priče uz tematiziranje modernog razvoja poljoprivrede uslijedio je na Poljoprivrednom fakultetu u Osijeku gdje je otvorena 2. Nacionalna poljoprivredna konferencija Slavonika u organizaciji Udruge Zemlja i ljudi uz osječki i zagrebački Poljoprivredni odnosno Agronomski fakultet dok je institucionalni partner Europska banka za obnovu i razvitak.
Održavanje Dana poslova u turizmu u dvorani Gradski vrt je prilika za promociju poslova u turizmu i motiviranje svih onih koji su potrazi za poslom, bilo da su do sada radili u turizmu ili ne, te mladih koji tek ulaze na tržište rada. U Osijeku je bilo više od 4000 posjetitelja i nezaposlenih osoba uključujući 350 učenika iz završnih razreda srednjih škola u ugostiteljstvu. Ovdje su brojne agencije i hotelijerske kuće koje nude poslove tijekom turističke sezone na Jadranskoj obali. Osobno bih bio najsretniji kada bi domaće tvrtke nudile poslove našim ljudima ovdje u Slavoniji i Baranji, rekao je župan Šišljagić.
Ovaj Projekt je nastao u organizaciji Ministarstva rada i mirovinskoga sustava, Ministarstva turizma, Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, Hrvatske turističke zajednice, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca i Udruge poslodavaca u hotelijerstvu s ciljem osiguranja bolje vidljivosti zanimanja u turizmu i mogućnosti zapošljavanja koje pruža turistički sektor. U uvodnom obraćanju ministar Cappelli ja naglasio važnost produljenja turističke sezone dok je ministar Ćorić još jednom istaknuo mjere aktivnog zapošljavanja mladih.